Två dagar kvar

Nu har jag två dagars jobb kvar, sen blir det tävling på lördag. Efter det får jag äntligen sova ut :D. Snacka om att jag längtar. Har inte energi till något just nu, känns som jag håller på att bli sjuk och det vill jag inte. Jag vill vara frisk och må bra.
Har haft ont i näsan i några dagar nu, har trott att jag vart på väg att bli förkyld, men igår kikade jag in i näsan, jag har värsta såret där. Det gör asont och jag vet inte vart det kommer från?..
Annars idag blir det jobb, träna tjejer och träna själv.
Men tror det blir gymmet efter jobbet, hoppas brottningsträningen ikväll så jag får sova.. Eller om jag kör dubbla pass, men det tvivlar jag på :P. hehe.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback