Tunga

Idag när jag borstade tänderna så kollade jag på min tunga i spegeln. Och det fick mig att fundera. Hur ska en tunga se ut egentligen? Ska den vara hela rosa? Eller ska det vara vitt på den? Min är inte helt rosa, det får mig att fundera på om det är något fel. Samtidigt som jag var hos tandläkaren för inte så länge sedan. Borde inte hon sagt något om det var något fel på den?
Eller är det vitt på den för att resten av kroppen inte mår bra? Kan det ha med maten att göra? Varför börjar jag fundera på detta nu för?

Imorrn ska jag till min pt och prata mat i alla fall. Så när jag lägger om kosten så kanske min tunga ser bättre ut efter ett tag?

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback