Onsdag? Torsdag?

Fy fan vad dagvill jag har blivit av att inte göra något på dagarna.. Men nu är jag mycket piggare.
Vaknade vid åtta idag, kan verkligen inte sova längre. Men börjar bli så ljust på morgonen nu också. Och sen vi byggde upp nya sakerna i rummet så blev allt så mycket ljusare på något sätt tycker jag. Måste ta ett kort på vår nya sängram och gavel så nu får se hur snyggt det blev också :D.
Annars idag så blir det ännu en lugn dag, ska snart äta frukost och se på film. Såg aldrig step up 3 igår, så blir den nu. Ska även på tjejkväll på gymmet med Cathrine ikväll. Tur jag är någorlunda frisk :D.
Jag har inget bättre att skriva, jo, jag vill att mina onepiece ska komma!. Men de kommer lagomt till 14 mars eller vad det stod :(.
Men den som väntar på något gott... Eller nej, den väntar ALLTID för länge. Jag hatar att vänta på saker och ting!

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback