Längtar

Efter jobbet idag så for jag och älsklingen och handlade det som skulle handlas till helgen.
När vi kom hem så bakade jag muffins snabbt, går ju så snabbt att göra :D.
Nu ligger jag i soffan och har ångest för att jag måste packa :S. Ska iväg och träna tjejerna snart och efter det träna själv. Blir inte så mycket mera idag.
Imorrn jobbar jag, har stägningen på fritids, så börjar inte förrän halv tio, lite skillnad då jag börjat sju och halv sju de senaste dagarna.
Direkt efter jobbet imorrn åker jag hem och hämtar sakerna och sen bär det av till okbodarna. Ska bli så jävla roligt att ägna en hel helg åt bara skoteråkning.
Kommer inte ha något internet så får väl se om jag hinner skriva något imorrn eller om jag skriver igen efter helgen :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback