Fredagsfix

Vakna lika tidigt idag, men orkade inte göra något så la mig i soffan och kikade på tv. Vid tio kom Milena en vända. Snacka om liten mage hon har alltså. (Hon ska ha barn). Det ser inte ut som hon gått länge med den magen. Vi åt i alla fall frukost tillsammans och snackade lite skit.

Vek även all tvätt medan hon var här och bäddade sängen och satte igån en tvättmaskin. Så nu är tvättkorgen tom igen. Vid tolv for vi, jag släppte av henne vid Willys, hon skulle iväg på några möten. Så for jag och handlade på ICA. När jag kom hem så hade Jocke åkt och tränat med Kans.

Men innan så hade han dammsugit och vattnat blommorna. Så var bara för mig att fortsätta. Hängde tvätten och diskade vårt berg med disk. Men nu är det gjort. Så nu är allting städat och fint igen. Äntligen, har inte gjort något hemma på hela veckan, så skönt att det är färdigt.
Jag blev baksugen, så har planer på att baka en massa muffins idag. Så när de är färdigbakade kan någon komma och fika?.

Milena kanske skulle komma tillbaka efter sina möten, så får väl se om hon dyker upp igen eller inte.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback