Falun

Har en massa bilder på min telefon som ni skulle ha fått sett. Men orkar inte lägga in dom just nu.

Idag gick jag upp när Jocke for till jobbet. Vid halv sex tror jag det var. Lite tidigt, men jag skulle själv upp halv sju, så ingen idé att somna om. Låg i soffan tills det var dags att åka till Falun. Gick väl bra. Såg ut som det skulle. Det tog en kvart i Falun. Nödvändigt men ändå lång vända dit för en kvart.
Påvägen hem stannade jag till i Rättvik, träffade på pappa och Lotta en vända. De hade ställt upp sig med husvagnen för att bo där i veckan. För er som inte vet så är det Classic Car Week där i veckan.
Pratade med dom en vända innan jag for mot Mora.

For direkt in på jobbet och pratade med chefen. Måste säga att i början av sommaren var jag lite rädd för henne, min chef liksom, klart man har respekt för henne. Men när jag pratade med henne idag så vet jag att jag kan vara hemma utan dåligt samvete. Jag förklarade för henne om allting vi håller på med nu. Berättade att jag inte vet hur denna veckan ser ut, att jag har problem med huvudvärk och mår rent ut sagt skit just nu.
Hon gjorde klart för mig att jag får vara hemma när jag behöver det, för det ska gå först och jag ska inte vara orolig för jobbet. Vikarie fixade hon. Så skönt, hon frågade även om jag behöver vara hemma efteråt och vila. Behövde jag det så skulle jag vara det. Så nu är jag lite lugnare.
Men har ingen aning om hur denna vecka ser ut, vad som händer när eller så. Får ta dagarna som de kommer. Men det vet vi alla att jag har svårt med. Mitt liv består av planerande. Planerar allt liksom.

Nu ska jag inte göra så mycket, ta det lugnt och hoppas min huvudvärk försvinner innan jag börjar jobba klockan fyra i eftermiddag.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback