SOL :D

Jag har verkligen ingen lust att sitta framför datorn dessa dagar, solen lyser så fint och vi är ute nästan hela tiden.
Igår så hade vi vårstädning, vi gjorde det superrent här hemma. Nu kan jag njuta igen :). Var på marknaden i Orsa och kikade en stund, blev nya piercingar till näsan och tungan och en svambob t-shirt. For hem och lagade pannkakor. Var till Utanmyra och kollade på grodorna igår kvälloch shit, har aldrig sett så mycket grodor någon gång. Tyvärr blev det mörkt precis när vi kom dit, så blev inga kort. Funderar på att åka dit imorrn på dagen igen så man kan ta lite. Ni kommer inte tro era ögon hur mycket grodor det är :P.

Idag vaknade vi tidigt som alltid, såg på BB och myste i soffan. Vid halv tio åkte vi och handlade lite, hade inget bröd eller så hemma. Blev nya blommor då vi slängde några igår. Så nu är det fint i fönstrena igen. När vi kom hem så fixade vi våra utemöbler, vi limmade två stolar och oljade in en. Så nu är allting snyggt igen. Har nyss duschat och ska vänta på lite folk. Vi ska grilla ikväll (igen :P) och sen blir det nog wäsa på sommarfest. Får se, jag ska vara chaffis i alla fall. Tycker det kan vara roligt faktiskt.

Solen ropar på mig, men nu vet ni lite vad jag gör på dagarna :P

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback