Påskpynt :P

Idag har jag verkligen gjort något. När jag vaknade imorse så kände jag att jag behövde göra något. Så satte igång att städa badrummet från topp till tå. Diskade och donade en massa. Gick en promenad med Solo. Sen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra.  Men slutade med att jag åkte och handlade lite påskpynt. Sedan for jag, Jennifer och Cathrine med hundar ut i skogen och hämtade påskris. Var faktiskt roligt att fixa lite med det. Så slutade med att jag fixade duk, servetter och en prydnadssak i köket också. Nya ljus i vardagsrummet och ett STORT påskägg bredvid teven. Men finns inget godis i det. Det fixar jag nästa vecka när påskgodiset kommer :D. Blev riktigt fint faktiskt :).


Köket, står även en påsklilja i en fin gul vas på en byrå :)

Vardagsrummet, men ska byta ut till en gul duk där också.

Ute :D. Den blev jättestor. hehe.

Jag ska nog köpa en mindre hink och hämta lite mera ris och göra en som kan stå i vardagsrummet också. Det var ju riktigt roligt att påskpynta (en vecka för tidigt :P). Det gula blev så fint hemma hos oss tyckte jag.

Annars nu så ska jag göra mig något att äta. Måste duscha idag med, tvätta håret och noppa ögonbrynen. Imorrn blir det jobb i hela tre timmar :P. haha.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

åh va mysigt med massa påskpynt :)

2011-04-13 | 18:05:49
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback