Nyklippt :D

Hann med en massa i förmiddags, diskade, slängde in en tvättmaskin, tvättade och donade runt lite. Vid elva for jag ner på Mora till Jennifer och hon klippte mig. Och shit vad nöjd jag blev. Hon är duktig, men jag brukar alltid vara ovan när jag är nyklippt, men inte idag :D. Älskar det på en gång. Måtte hon aldrig byta yrke :).
Vi lunchade på china idag, riktigt gott var det. Hämtade ut lite allergimedicin till mig och kikade lite på Mora innan hon gick tillbaka till jobbet och jag for hemåt.
Nu sitter jag och väntar på att Cathrine ska komma och hålla mig sällskap en stund innan hon ska vara barnvakt. Annars blir det lugnt idag :).


Såhär fint blev det :).
Har längden kvar, klippte topparna, tunnade ur det och klippte upp :D
Är nog första gången jag vetat hur jag ville se ut i håret,
annars brukar hon få ganska fria händer :P

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

fan va fint det blev.

vill även påpeka att jag blev grymt jävla avis när jag lästa att du käkat kinamat , mums.. måste jag göra nån dag.

2011-04-26 | 20:29:21
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback