Vilken natt..

Jag åkte aldrig till Sälen igår, var ju och tränade och orkade inte köra bil i en timme efter det.
Tur var det, för hade jag åka till Sälen så hade inte Jocke fått sova något, för inatt vaknade jag vid tre utav att jag frös så jag skakade. Jag ville bara gå upp på toa och sen lägga två täcken över mig, men jag kunde inte förmå att röra mig, frös och mådde illa. Tror jag hade feber. Så låg i alla fall i sängen i en timme innan jag lyckades komma upp ur sängen. Tog mig in på toan och drack lite vatten, tog mig tillbaka till sängen och bäddade ner mig med två täcken. Lyckades inte somna om, så har i stort sett legat vaken sen tre imorse. Somnade väl till och från. Vid halv sju gav jag upp och tog mig ner för trappen och svalde en ipren. sen tog jag mig upp i soffan och såg på tv.
Vid halv åtta la jag mig sängen och halvsov en timme. Sen var jag någorlunda pigg. Så klädde på mig och bäddade sängen, stoppade in en tvättmaskin.
Så bestämde jag mig för att sminka mig och fixa håret, kände mig genast fräschare efter det. Gick ut till bilen och for till mamma och hämtade Solo, vidare ner på Mora och handlade födelsedagspresenter till Jocke. Och sen vidare på ICA maxi och handlade så allt finns tills det ska bakas. Blir ju kalas för Jocke på lördag.
Tänkte jag skulle baka lite idag, men vet inte om jag orkar. Får se.
Nu ska jag i alla fall kika lite på onepiece kläderna. Vill ha en sån! Gud vad skönt att mysa runt med en sån hemma.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback