Städning pågår

Kom hem från träningen vid halv nio, Jocke fick skjutsa mig till träningen i all hast då jag såg att klockan dragit iväg :S Kom fem minuter sent, men som tur var hade Ogge dragit igång träningen redan. Tränade tjejerna en timme, sedan började min träning. Jag agerade tränare idag, Stig var borta, så det funkade bra. Tjejen kom, riktigt roligt var det, hon tyckte vår träning var roligare också, för den var lite jobbigare och jag förstår henne, en 14-åring ska inte behöva träna med 7-8-åringar. Jag tror verkligen på den här tjejen, så hoppas det blir bra.

När jag kom hem från träningen så hade Jocke och Mikael åkt till Orsa för att laga bilen, men pratade nyss med Jocke och de kunde inte göra allt. Så får besikta den på måndag istället. Men det blir nog bra.

Efter jag duschat så skrev jag en lista på allting som ska göras imorrn, det blir en storstädning igen, jag är sådan, att ska det städas, då ska det göras ordentligt, ingen idé att bara göra en sak, för då stör jag mig på sakerna som inte blev städade. Så storstädar hellre en gång i månaden än att går och stör mig på att det inte är städat. Och det går ganska fort bara man kommit igång. Så imorrn blir det finare. Men har redan nu börjat göra en del småsaker. Så är inte så mycket kvar. :) Måste ju bli fint tills på lördag då Jocke fyller år och ska ha kalas. Så imorrn blir det en stressdag, ska städa och baka.

Men innan jag kan börja med det så ska jag jobba. De ringde mig idag från en skola, en som har två elever bara (är en speciallärare) har blivit sjuk, så hon frågade om jag kunde jobba för henne imorrn. Självklart kan jag det, har vart mycket på den skolan och jobbat och känner eleverna sen förut och vet lite hur de funkar, så ska bli roligt. Är ju bara mellan kvart i åtta och halv ett, så kommer gå så fort så.

Nu ska jag se lite sex and the city och äta lite kräm innan sängen kallar. Hoppas bara på att Jocke ska komma hem innan jag lägger mig så jag slipper somna själv.


Gammalt kort, men älskar faktiskt det här kortet :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback