Ont i öronen

Igår blev det inte mycket bloggande, hade en riktigt deppdag, det enda jag gjorde var att städa lite och sen titta på sex and the city. Hade velat haft en sådan dag idag med.
Men fick lov att cykla till mamma och hjälpa henne ta ut hundarna, hon jobbar heldag och Viktor går i skolan hela dagen. Men då fick jag lite träning i alla fall.
Så sitter hos mamma nu, orkade inte ens bädda sängen innan jag åkte idag. Snacka om trött jag är., Har börjat få ont i öronen med, känner mig hängig och trött :S.
Men ska cykla vidare om en stund, ska och göra ett grupparbete i skolan. Hoppas det går fort, sen ska jag hem och laga mat innan jag ska iväg och träna småpojkar och sen är det träning för mig efter det.

Har inget roligare att dela med mig av..

-Annelie-

Kommentarer
Jocke säger:

Önskar jag kunde vara hemma och ta hand om dig nu älsk. jag saknar dig så mycket.. skönt att de bara är två nätter kvar nu iaf :D..



puss puss jag älskar dig snutt.

2010-09-21 | 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback