Lugn stund

Kom hem från skolan för en timme sen ca. Har fått jobb imorrn, så har pratat med skolan så jag vet vad jag ska göra. Ska ha två elever imorrn då. Så ska hoppa in i en specialklass. Ska bli roligt :) Känner ju dem barnen sen tidigare med, så det är inga problem.
Snart kommer Jocke hem med, då ska det lagas mat. Idag blir det fiskpinnar med potatis. Känner mig hungrig redan nu, så tycker han kan komma nu.
Klockan sex ska jag iväg och träna tjejgruppen. Sen ska jag träna själv klockan sju, men har sträckt mig i låret eller något, så blir lugnt. Känner mig inte så pigg just heller, men måste vara där i alla fall, för en tjej som är 14 år som jag haft i tjejgruppen ska börja träna med oss i stora gruppen.
Och hon är lite sugen på att börja tävla, så ska köra lite teknik med henne. styrka, spänst och kondition har hon redan, så det är inga problem :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback