Jag hör :D

Jag var och kollade min hörsel idag, det var inget fel på den i alla fall, utan läkaren sa att det kan vara så att när det blir för stimmigt så stänger jag av, då slutar jag lyssna och om jag är trött och stressad så kan jag uppfatta det som att jag hör sämre.
När jag kom hem från läkaren gick jag en promenad med Solo, så satte vi oss i bilen och åkte till Orsa och skrev på min timrapport, och vilken timrapport, hela fem timmar hade jag jobbat i Orsa i augusti :D. haha.
När vi sen kom hem så ställde jag undan disken, hatar när det är saker på diskbänken.
Åt lite frukost.
Sen fick jag ett ryck, så började noppa mina ögonbryn, så nu är de fina igen, och så målade jag naglarna. :)
Nu snart ska jag byta om och sen åka och jobba några timmar.
Träning ikväll, ska bli skönt. Avslutar nog hela dagen med en promenad med Jennifer ikväll.


Mina ögonbryn nu, de var dubbelt så stora nästan :)


Det fick bli vita naglar denna gången :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback