Huvudvärk

Har sovit bättre inatt än förra natten i alla fall. Men vaknade upp med huvudvärk, och den vill inte ge med sig. Så ska på statoil innan skolan börjar.
Igår var en trevlig kväll i alla fall, jag fyllde upp mitt förråd igen, plus att jag beställde en lotion till Jocke. Han klagada på att han var så torr.
Nu har jag nyss duschat och sminkat mig, ska snart ta Solo på en promenad och sedan åka till skolan. Jocke kommar hem ungefär samtidigt som jag slutar skolan. Det blir mysigt.
Ska även vara tränare ikväll och träna själv. Men måste ha sträckt mig i låret på förra träningen. Kan knappt gå i trappan. Och då har jag träningsvärk i hela kroppen redan.
Nej, nu måste jag bädda sängen innan jag ska åka.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback