Fyra veckor praktik

Igår efter marykay och allting så åkte jag till Busk med Jennifer. Vi såg på barnen i bullerbyn. Gud vad jag längtar till vintern just nu alltså. Medan vi såg på den filmen så var Jocke i lägenheten snett under och gjorde sin tredje tatuering. Jag ska vara ärlig, jag har aldrig sett Jocke som en kille som ska ha en tatuerad överarm, men när jag såg den tatueringen så fick jag verkligen tänka om. Han passade så bra i det, så jävla snygg alltså. Titta bara:


Den är inte färdig, bara linjerna som är dragna.

Titta bara, så jävla snygg :D

Inatt så drömde ajg en skitkonstig dröm, att jag typ glömde bort praktiken och gjorde en massa annat, jag kom på att jag skulle på praktik vid typ fyra på eftermiddagen, men kunde inte ta mig dit.
Som tur var så var det bara en dröm, jag gick upp vid åtta imorse och duschade, åt frukost och betalade räkningar. Strax innan tio var jag på lasarettet i alla fall, så gick upp på avdelningen och fick mitt schema, kläder, och en massa papper.
Sen visade min handledare mig runt och så. Jag blev kvar där till typ halv tre idag, imorrn går jag mellan 7-15.30. Slutar aldrig före 15.30. och går jag kväll börjar ajg redan 14:00.
Det ska bli roligt att ha praktik, men tycket inte om så långa dagar :P Jag ska aldrig jobba 100%. Haha.
Men det gick i alla fall bra att jag bytte lite dagar som jag inte kunde. Skönt att ha det gjort så slipper man fundera.
En annan rolig sak var att en gammal klasskompis till mig har fått fast tjänst på avdelningen bredvid så hela lunchen satt vi och pratade minnen och skrattade. Haha.

Nu ska jag laga lite mat innan det är dags för att träna blandgruppen och sen träna själv. Ska även vara föräldramöte kl. 18:00. Så får väl se hur mycket föräldrar det kommer.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback