Fredag

Sovit dåligt tredje natten irad nu. Usch säger jag bara. Blev inte bättre av att Jocke glömt stäng av sin väckarklocka. så vaknade kavrt över sex, har sedan legat vaken till och från fram tills mamma kom med valpen. Så är valpvakt hela helgen nu.
I alla fall så gick jag upp till slut. Satte på sex and the city och bara låg i soffan.
Åt sedan en mysfrukost med Jocke och sminkade mig efter det.
Jennifer kom vid tolv och jag följde med henne när hon skulle äta lunch. Gick in på willys och handlade lite. Nu sitter vi i soffan och kollar på supernanny, helt sjukt hur en del uppfostrar sina barn, eller hur de inte uppfostrar dem kanske man ska säga..

Ikväll blir det att kika på innebandy med Jennifer och Jocke, Björne lär väl säkert följa han med :)

Nu ringer jag Björne, han ska komma hit och klippa sig nu :D. Jennifer ska lära mig hur man gör :P

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback