1:a september = 22 år :D

Skriver om gårdagen nu. Vaknade vid halv sju och älsklingen hade lämnat ett paket hemma när han åkte till jobbet i måndags.
Så öppnade det och vart jätteglad :D Det var sex and the city, alla säsongerna, nu har jag något att göra.
Somnade i alla fall om efter det och vaknade igen vid halv tio, Då gick jag upp och satte igång, bakade, städade och donade.
På eftermiddagen kom Björne och vi åkte iväg, var och hälsade på en person, kan inte skriva om det här. Vi kom i alla fall hem vid halv elva, då gick jag in och bakade färdigt chokladmuffinsen och marängtårtan, tog en halvtimme bara.
Sen ringde jag Jocke och vi pratade innan det var dags att somna.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback