Snart helg

Har inte hunnit med att uppdatera min blogg något, så gör det nu innan jag ska iväg på praktiken. Det enda jag gjort de här dagarna har varit att vara på praktiken, tränat och igår var jag och simmade och solade. Var skönt.
Nu har jag nyss ätit frukost, idag är sista dagen på första veckan. Sen är det bara tre veckors praktik kvar.
Tiden verkar gå fort i alla fall, det är ett stort plus.
När jag kommer hem idag så ska det städas i förrådet på baksidan, vi har bara slängt in saker där och nu behöver jag få fram lite halsdukar och vantar, är ju kallt på morgonen nu. Så passar på att städa samtidigt.
Nu ska jag se lite till sex and the city innan det är dags att åka till praktiken. När jag slutar idag så är jag ledig fram tills på måndag :D. Hoppas de skickar hem mig tidigt idag, finns inte något att göra just :P

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback