Sjukgymnast :)

Idag på praktiken så fick jag följa med sjukgymnasten, det var riktigt roligt att se hur de jobbar och vad de gör. Och så fick jag veta en massa om varför en del saker används och en massa. Var riktigt roligt, ska se om man får följa henne en dag till kanske.
Igår bestämdes det även att jag ska vara på akuten på kvällen :). Det ska bli roligt, hoppas det händer något bara. Bad precis min bror att han skulle köra av vägen igen så jag fick vara med om något :P. Då skrattade han bara. Han tyckte nog inte om den planen.
På tisdag nästa vecka händer en ännu läskigare sak, jag ska få vara med på en operation, jag har aldrig svimmat förut, vem vet om det blir första gången då :P.
När jag kom hem från praktiken så skulle jag laga mat, men det fattades en sak, så då tappade jag lusten.
Snart ska jag åka till min mamma och gratta henne, hon fyller år idag, hon blir hela 30 år :D. (duktig jag var nu va mamma?).
Efter det ska jag till Jennifer och klippa mig och färga håret. :). Kanske blir bättre idag än vad det blev igår när jag gjorde själv. haha. Ska aldrig mer röra mitt hår.

-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback