PT

Idag gick jag upp vid nio, eller vid halv sex pussade och kramade jag Jocke hej då. Saknar honom redan.
När jag gått upp så gick jag en promenad med Solo och sen in och åt frukost framför Gossip Girl, Jocke laddade hem tre säsonger av det igår till mig :).
Vid halv elva gick jag en vända till med Solo, sen for jag ner på gymmet. Hade möte med min personliga tränare (töntigt det låter). haha. Vi gick igenom ett gympass åt mig och testade min kondition och den sög då verkligen. Men det visste jag ju redan. Så imorrn ska jag dit och träna.
På vägen hem for jag först till mamma och hämtade två täcken och en matta som jag ska tvätta åt henne.
For vidare till ICA och handlade lite så jag kan laga ris och korvstroganoff till middag idag.
När jag kommit hem gick jag med Solo igen.
Har sedan jag kommit hem fixat med badrummet, det var blått, nu är det plommonlila :). Blev mycket snyggare och ljusare. Bytte lite glödlampor som gått sönder också.
Betalade räkningarna nyss. Usch var det sög då.
Nya vinterkläder har jag beställt med, de andra är gamla och har färgat av sig. Så nu har jag beställt skor, jacka, täckbyxor, underställ och en fliströja. Är nu redo för en fin vinter med mycket snö :D. Ska även köpa en annan jacka med, den jag har beställt nu är vit/lila. OCh den vill jag inte ha när vi ska åka skoter. Så har hittat en annan skitsnygg jacka :).
Nu ska jag kolla på gossip girl tills jag ska laga mat och sen vidare till träningen och träna blandgruppen och sen träna själv.
Ikväll börjar svenska hollywoodfruar igen, har saknat att kolla på Maria :D


Lila matta, lila tvålpump, lila handdukar :)

Vitt/lila duschdraperi och ett kakfat att ha smyckena i :).

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

haha ja men det kanske är nästa helg :P

2010-10-25 | 20:06:37
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback