Operation

Idag på praktiken fick jag vara med och kolla på en titthålsoperation, de skulle operera bort gallblåsan på en. Det var riktigt roligt att vara med och kika, men inget jag vill jobba med. Tog ju sån lång tid och så långt tålamod har inte jag. haha.
När jag slutade praktiken så for jag hem och var riktigt duktig, har hunnit med att diska, plocka in disk, vika tvätt, tvätta en maskin och hänga den, lagat mat, ätit mat och kikat lite på en film. Fool´s gold heter den. Ser nog klart den ikväll tror jag.
Nu ska jag byta om och cykla i regnet till brottningen, ska träna småkillarna idag och efter träna själv.
Imorrn börjar praktiken sju igen, usch, nu räknar jag bara ner dagarna tills praktiken är slut. Är inte på någon rolig avdelning, är bara roligt om jag får gå iväg och göra något någon annanstans :P.

-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Hej! Ja vist är det dom du har, funderade på om det inte var sånna som du har.. :D Jaa jag vill ha dom! :')

2010-10-20 | 21:44:07
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback