Måndag

Idag var nog första dagen på praktiken som var riktigt rolig :)
Jag hade knappt någon huvudvärk och mådde bra nästan hela dagen.
Så skönt.
Fick gå hem tre idag, en halvtimme tidigare, tror inte jag vart där en full dag på dessa två veckor :D.. haha.
När jag kom hem så ringde jag mamma, har ju två intervjuer att göra tills nästa vecka, tänkte fixa färdigt dem nu så jag slipper fundera på dem något mera. Så vid sex ska jag till mammas jobb och intervjua en arbetskamrat till henne.
Ringde Jennifer också, tänkte höra om jag fick göra intervjun med henne någon dag här framöver och ska även boka in en klipptid hos henne så fort som möjligt :). Ska fortfarande spara ut det, men ska tuffa till det jag har nu :D. Ska även köpa hårfärg idag, ska göra det brunt med ljusa slingor i tror jag, eller blont med mörka slingor i. Får se, börjar med att bleka det i alla fall. haha, detta kan sluta hur som helst.
Ska nog inte laga någon mat idag, gör det imorrn istället, det dåliga då är att jag inte har någon matlåda tills imorrn, men får väl köpa en färdig tills imorrn.
Ska inte på träningen något idag, Nicklas tog mitt pass med barnen, så slapp jag. Går ju på pencillin nu, så tänkte vila en dag i alla fall. haha.
Nej, ska nog åka och handla nu så det är gjort och sen fa till mamma.
Skriver om Volbeat ikväll :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback