Bokat och klart :D

Fredag: I fredags var jag på praktiken till typ två, sen hem och duschade och fixade iordning mig, har gått i mjukisbyxor hela veckan, så ville se lite snygg ut när Jocke var hemma :P. Men hemma var han ju inte, han åkte till min mamma med Mikael för att hjälpa honom tona rutorna på 144:an som återuppstått, gud vad jag saknar den bilen. Jag duschade även Solo, borstade honom och klippte klorna på honom. Han blev så snygg. Jocke kom hem vid sju på kvällen, så då gjorde vi inte så mycket, men vid halv nio så for vi och handlade och sen hem och lagade maten, klockan tio stod maten på bordet och vi åt. Det blev potatisgratäng, lövbit och peppersås, så gott. Efter det så gick vi och la oss, var så trötta :P.

Lördag: Vaknade vid nio, gick upp och började fixa i förrådet ute, det såg förjävligt ut och jag ville ha inte lite mössor, halsdukar och vantar, är så kallt på morgonen nu när jag cyklar till praktiken. Så vi städade det, slängde även in en tvättmaskin. Vid halv tolv kom Jennifer och Björne så åkte vi till Rättviksmarknaden. Så strosade vi runt där och kikade. Kom hem med strumpor, är obligatoriskt att köpa det, ett skitsnyggt linne, tunnbröd och marknadsnougat, också viktigt :P.
Vi kom hem från Rättvik vid fyratiden, så då var det bara att fixa till sig lite och sedan åkte vi till Älvdalen, Jockes mormor fyllde 70 i veckan. Så var på hotellet i Älvdalen och ät god mat. Vi följde även med hem till henne efteråt och umgicks med Jockes familj. Men både jag och Jocke var nyktra :). Kom hem vid tio, halv elva, då somnade vi på en gång.

Söndag: Idag vaknade jag vid kvart över nio, då la jag och Jocke och lade oss i soffan en stund innan jag skulle åka. Åkte till Orsa, var en nybörjartävling, så fick lov att vara tränare åt mina små barn :). Halv tolv redan var det slut, så åkte hem till Jocke och myste på lite i soffan. Jag klippte honom idag igen också. Jennifer kom och hälsade på också. Sedan dök Björne upp. Vi for till Orsa och hälsade på Kans i hans hus som han håller på med. Sen hem och gjorde tacos, alla utom Björne åt, han åkte buss :D. haha. Nu har de åkt hem och jag och Jocke ligger i soffan och ska mysa på med en film och lite tända ljus. Har även fruktcocktail och glass.
Idag bokade Jocke hotell också, för på fredag åker jag, Jocke och Björne till Göteborg, ska och se Volbeat, längtar som bara den. Så biljetter till konserten och hotell är färdigt. Bara tågbiljetterna kvar, ska se om det finns sista minuten. :)

En annan sak vi kommit på är att Fisan nog ska han kattbebisar, hon är tjock, tuttarna är framme och hon är tjock :P. Hon är hur smal som helst annars. Så får se hur vi gör...


En nyduschad Solo :)


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback