Tillbaka :D

Jag har inte orkat blogga på ett tag då det vart lite stresigt runtomkring mig med skola, jobb och träning. Men nu har det lugnt ner sig, så nu är jag tillbaka. Får se om jag hinner skriva något i helgen. Mycket som ska fixas då med.
Idag har jag i alla fall jobbat från 6.30 till 8.00. Efter det for jag hem en vända innan skolan började. Har vart i skolan tills nu, men har ingen ordinarie lärare, för hon har brytit armen. Så en lugn dag och så fick vi veta att en del uppgifter har flyttats fram till hösten och så. Så ska göra mina sista uppgifter i helgen och efter det har jag sommarlov från skolan. Skönt. Bara att jobba i lugn och ro då.
Har nyss kommit hem som sagt, tänkte jag skulle gå med Kalle och Solo en vända, men grannflickan kom och frågade om hon fick gå med dem, så då har jag tid att sitta här en vända innan jag börjar med annat. Ska diska, slänga in en tvättmaskin och dammsuga lite innan jag ska iväg till tjejerna som jag tränar och presentera dem för Ogge som ska träna dem idag. Jag ska iväg på ett introduktionsmöte inför sommarjobbet. Så hinner inte träna dem idag. Och nästa vecka är det sista gången för dem med. Ganska skönt. Behöver ha en lugn tid nu så jag kan ladda batterierna.
Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen å och fixa.

-Jag hoppas och längtar så mycket så jag dör snart :D -


-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback