Shopping :D

I fredags jobbade jag som sagt till tolv, älskling kom och hämtade mig efter jobbet, så for vi hem så jag kunde byta om och sminka mig lite. Sedan for jag, Björne och älskling ner på Mora. Vi skulle lämna tillbaka bilen som Jocke lånat av sin mormor. Så fikade vi med henne också. Sedan kikade vi affärer. Hittade lite saker jag visa här nere. En riktigt rolig och mysig dag. Efter vi vart nere på Mora så åkte vi och handlade blommor och jordgubbsplantor och donade lite här hemma.
Lördags var det inte så mycket på dagen, fixade lite och donade. Sedan for vi till Orsa på cruising, jag körde. Var en rolig kväll/natt. Kom hem vid halv två tror jag.
Så gick upp tidigt på söndagen, redan vid åtta. Diskade och dammsög lite. Sedan kom det folk hit och vi for och handlade lite, sen grillade vi. På kvällen när älskling åkt och så, så gick jag och Jennifer och så Sex and the City 2. Men den var inte lika bra som ettan, det var för lite city och sex i den :D haha.
Idag vaknade jag vid åtta, trodde jag försovit mig, men kom snabbt på att jag började halv två. hehe. Gick i alla fall upp då, Jennifer kom med Kalle vid halv nio. Då tog jag hundarna med mig och gick en långpromenad. Riktigt skönt att göra det direkt på morgonen. När jag kom hem åt jag jordgubbar till frukost och läste en bok i solen.
Vid ett cyklade jag till jobbet och var ute hela jobbdagen, så nu har jag börjat fått färg på axlarna.
När jag kom hem vid fem så tog jag det lugnt, värmde lite mat och satte mig i solen igen. När Jennifer kom så for vi och handlade. Nu sitter jag här, har nyss satt igång en tvättmaskin och plocka undan lite. Ska göra mig lite jordgubbar igen och sätta mig i soffan och mysa resten av kvällen.
Kanske ska jobba imorrn, får se om de ringer eller inte.
Annars blir det en pluggdag imorgon, ja, på förmiddagen då, för ska ner på Mora och leta efter 2 studentpresenter på eftermiddagen.

Min shopping:


Skitsnygga jeans


2 linne och 1 läppglans


Skitsnygga skor, men syns dåligt på kortet


Rosa klocka :D

Vår fina plantering:

Älskling planterar jordgubbar och smultron


Jag planterade blommor, men ser tomt ut,
så ska köpa några fler och sätta dit.

Såhär hjälpte Björne till :D
Senare på fredagskvällen:


Älskling gungade :D

Då ville jag och Jennifer gunga med :D
Men tillsammans som när man var liten :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback