Jag är vaken

Men fortfarande dyngförkyld, har ont i halsen och mår inte bra. Ont i näsan har jag fått med för jag snytit mig så mkt. Men har i alla fall jobbat hela veckan, vilket är duktigt gjort av mig när jag stupar i säng på kvällarna med feber. Idag börjar jag jobba halv ett såg jag, trodde det var tidigare, men inte. Men är vaken nu för ska till skolan och göra grupparbete. Så roligt fick jag på min sovmorgon. Men men, bara bita ihop. Tycker det inte är så farligt att gå upp tidigt just nu heller, är ju ljust och solen lyser in på mig när jag vaknar. Det enda som fattas i sängen är min kära sambo. Men imorrn kommer han hem, så det är inte lång tid kvar nu.
Idag blir det heller ingen träning, tror inte jag ska träna på hela veckan faktiskt. Tror inte det är så bra när jag är så förkyld.
Nu ska jag göra en varm kopp the och se om det släpper lite i halsen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback