Förkyld

Fredag: Jag jobbade från 8.00-12.00, när jag kom hem så gjorde jag och älskling inte så mycket, tog det lite lugnt och myste på. Senare handlade vi lite och så lagade vi mat. Det blev potatis, köttbullar och sås. Var mycket gott. Björne åt med oss också. Efter det åkte jag och hämtar Liam, skulle sitta barnvakt. Jocke och Björne åkte till innebandyn, de skulle spela match, när jag hämtat Liam så for vi och kollade när de spelade. Hem efter det och satte på en film och kikade lite, Kans och Cahtrin kom också och hälsade på. La mig vid halv ett tror jag.

Lördag: Vaknade vid halv nio, hoppade in i duschen, gav Liam frukost och sedan åkte vi och började kika på soffor. Vi skulle ha lagt ut vår soffa på annons med i helgen, men det glömdes bort. Nu ska vi fundera lite och mäta, hittade några soffor som vi går och funderar på nu. Efter det for vi till Älvdalen, skulle hämta min dricka som vi glömt i stugan, efter det träffade vi Jockes mormor. Innan vi åkte till Älvdalen så lämnade vi tillbaka Liam förresten. När vi kom hem från Bynn for vi till Jennifer och pratade lite. Hem och åt mat och fixade iordning oss. Efter det tillbaka till Jennifer och sedan till Robert och hälsade på. Tog oss därifrån till bowlingen i Orsa och bowlade. Efter bowlingen hem till oss och hade det trevligt. Tror sista personen gick hem vid tre. Kvällens stjärna var då klart Jennifer som lyckades kasta ett bowlingklot på min fot och sedan började hon dansa i skogen :D

Söndag: Upp vid tio och sås atte vi igång, det stor vårstädning på schemat. Vi höll igång hela dagen nästan, eller ja, vid tre var allting klart. Då kom Alexandra en vända och hälsade på. När hon åkte hem så myste jag och älskling lite i soffan innan han skulle åka till Karlstad, då for jag till mamma med Solo, han ska vara där i veckan för jag ska jobba och träna. Jag gick och la mig vid halv tio.

Måndag: Idag vaknade jag upp dyngförkyld, snorig och ont i halsen, tror jag haft feber till och från med. Men åkte i alla fall till jobbet, har vart helt slut hela dagen. Skulle ha jobbat till halv fem, men fick åka hem tidigare. Ska inte träna ikväll heller, utan det blir en soffliggardag/kväll. Måste vara pigg tills imorrn, har fått mycket jobb nu, så vill verkligen jobba när jag får jobb.

I helgen skulle jag och Jocke ha börjat kika lite på det här med bröllop oxå, vi skulle ha kollat lite på vad det kan kosta och allting som behövs göras och datum och lite sådana saker, men det hanns inte med, så får göra det i helgen som kommer.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback