Dags för ännu en jobbvecka..

Har vart vaken sen sex nu, alltid skönt att gå upp på morgonen när solen lyser in i sovrummet, idag gjorde den inte det, men det var i alla fall ljust ute och det hjälper oxå till. Sen att älskling ringde och väckte mig var väl det största skälet till att jag gick upp.
Har nyss läst igenom lite morgonbloggar. Ska snart gå och fixa håret, orkar inte sminka mig idag. Men ska ändå jobba 8.00-16.30 idag, så känns bara onödigt.
När jag slutat jobba halv fem, då ska jag raka vägen till träningen, ska träna första klockan 17.00-18.00 på gymmet, och klockan 19.00 börjar brottningen, så nu är jag igång igen efter en vecka med förkylning och ingen träning. 4 kg på tre veckor ska gå. Det sätter jag igång med idag.
Ska nu göra mig en kopp the och sätta mig framför teven och se lite vänner tror jag.

Ha en bra dag.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback