Ännu en onsdag då

Igår satt jag och Anneli och pluggade hela dagen. Vi gjorde färdigt det sista. Åt lunch ihop och fixade. Sedan på kvällen så var jag och tränade ett boxpass från klockan 18.00-18.50. Mamma kom sen och skjutsade upp mig till brottningen, var där och tränade ett tag, men började må dåligt, så gick hem. Hamnade framför soffan och somnade där. Städade även hela lägenheten igår och diskade och fixade en massa. När jag väl vaknade från soffan så skulle jag duscha och bädda i nya sängkläder, så gjorde det och sen gick jag och lade mig.
Idag gick jag upp vid tio, klädde på mig och bäddade sängen och fixade lite. Åt lite frukost. Sedan satte jag mig på busssen till skolan, vi skulle gå igenom det sista inför redovisningen imorrn. Så var i skolan mellan tolv och tjugo i ett. Snabbt gick det. Åkte med Anneli hem efter det. Så nu sitter jag här och är förbannad över datahelvetet. Det går inte att spara mina skolarbeten och inte heller att skicka iväg det. Så nu skiter jag i det här, lämnar in det för hand istället. Måste även plugga inför provet som kommer gå åt helvete imorrn. Men shit happens. Får göra om det helt enkelt. Ska även beställa lite kläder från HM, behöver ha lite nytt :D

Jag älskar dig Joakim Åsberg ♥

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback