100105 - Förkyld -

Vaknade upp imorse av att jag var dyngförkyld, täppt i näsan och snoret rinner. Jaja, bara att gå upp och skjutsa Jocke till jobbet. När jag gjort det så kom Jennifer till mig vid halv åtta, så tränade vi mage i en halvtimme typ. Skönt att jag orkade med det i alla fall. Tänkte gå på box ikväll, men har ingen ork till det. Åt frukost efter vi tränat, gick med hundarna. Sedan åkte vi till jobbet, jag började nio och hon tio, men hon åkte till jobbet tidigare.
Halv ett var jag färdig på jobbet, åkte till mamma och lämnade vantar som jag råkat fått med mig. Sedan åkte jag till Orsa med timrapporten efter som jag glömde det igår. Kom hem vid två och satte igång att städa. Det jag gjort är:
- Ställt in torr disk
- Diskat
- Torkat disken
- Hängt tvätt
- Vikt tvätt
- Satt på en till tvättmaskin
- Hämtat kompostpåsar
- Tömt kattlådan

Nu håller jag på att laga mat. Jocke slutar fyra, och maten kommer vara färdig typ när han kommer hem. Så det är ju bra. Idag blir det kyckling, ris och currysås. Yumma. Så kycklingen står i ugnen nu och ska stå där i typ 45 - 50 min till. Så ska lägga mig i soffan en stund.

Ikväll kommer Jennifer och Björne, då blir det film, hockey och en massa roligt. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback