Tvättar

Kom hem från jobbet vid halv ett, satte genast igång med att hänga tvätt och stoppa in en till tvättmaskin, är lite gardiner som behövs tvättas och handdukar kvar nu bara. Skönt att det blir tomt i veckan, för nu när Jocke jobbar borta så blir det ju mycket tvätt på helgerna istället. Gick bra på jobbet idag i alla fall.
Ska nog inte göra så mycket mera idag, tänkte jogga till och från träningen idag, om det inte blir kallare än 20, för är det kallare än 20 så fryser mina lungor till is. haha.

Har även bestämt mig om SM, jag ska inte dit, det är fortfarande 4 kg kvar och jag orkar inte svälta mig. Jag ska ner till matchvikten, men inte på 4 dagar, för jag vill inte gå upp dem igen. Så ska tävla i april istället. Folk får bli besvikna på mig, men det är väl ändå mitt val och ingen annans? Det är jag som kommer ångra mig i slutändan, ingen annan. Men att jag ångrar mig bryr jag mig inte så mycket om, det är mitt val. Men att folk besvikna på mig, det är det som gör att jag mår dåligt.

Låg i sängen igår med Jocke och pratade en massa med, det var mysigt, kom fram till mycket saker, saker vi var ense om och oense om. Men allting löser sig, ingenting som ska hända just idag i alla fall. :)



Dagens bästa låt. :) Går på datorn hela tiden.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback