Tisdag

Har inte fullt så ont i min fot idag tack och lov. Brottades igår och lyckades sätta ner foten på något konstigt sätt, men lite is på den och sen var det full fart igen. Känner av den lite idag, men kan ju lätt träna ikväll. Hehe. Igår blev det ett spinningpass och sen ett brottningspass. Idag blir det ett boxpass och ett brottningspass. Bra det. :D

Vaknade vid åtta idag och gick faktiskt upp, åt lite frukost framför datorn medan jag kollade på annorlunda familjen. Sedan klädde jag på mig och gick ut och skottade snö, har ju kommit ganska mycket under natten, men det är bra, för på lördag ska vi ut och åka skoter :)

När jag skottat snö gick jag in och bäddade sängen, satte igång en tvättmaskin och plockade lite. Har nyss beställt ett par kläder från HM. :D Hittade äntligen att par vita jeansleggings, så det kommer hem snart. :)

Ska nu vattna blommorna, diska och sen göra mig en kopp the innan jag och Anneli ska plugga. Ska skicka in allting idag så det blir klart.

2 dagar kvar nu så kommer min älskling hem sen. ♥

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback