Lördag

Igår var jag, Jocke, Anneli och hennes tre barn iväg och åkte skridskor på kajen. Solo var självklart med oxå. Det var roligt och efter vi gjort det åkte vi hem till Anneli och drack varm oboy och fika lite.
När jag och älskling kommit hem så la jag mig i soffan och vilade. Sedan satte jag och älskling igång. Vi städade och fixade och donade. :) Så fint så blev det.
Idag gick jag upp sex, började jobba kvart i sju. Slutade kvart i två, åkte hem och la mig i soffan och tog det lugnt. Jag och älskling har nyss fixat resten, eller jag ska städa badrummet uppe någon dag. Men annars är det jättesnyggt, vill bara att mina gardiner ska komma nu.
Nu ska vi kolla på melodifestivalen och sen kanske till Jonas och Emelie och kika, de skulle ha inflyttningsfest idag.


Älskling på isen :)



Jag och Solo :)



En helt annan bild, var en dag här i veckan som Solo var ute i snön och lekte :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback