10 dagar kvar och 4 kg :S

Har fått jobb hela veckan, jobbade igår, jobbade idag, och resten av veckan. Så skolkar från skolan på torsdag, men vill hellre ha pengarna :D. haha.
I söndags åkte jag, älskling, Björne, Jennifer och Dennis och åkte skoter. Bilder kommer läggas upp på facebook så fort jag får tid. Lägger upp någon här kanske.
Om 10 dagar smäller det, och då ska jag ha gått ner 4(!) kg. Hur jag ska lyckas med det vet jag inte, och går jag ner 4 kg så ska jag basta bort minst 1 i alla fall :S. Så idag när jag slutat jobba så var jag och köpte måltidsersättning, så ska bara dricka det i 10 dagar nu och se vad som händer, hoppas det går bra. I 10 dagar ska jag väl klara mig till att hålla mig till det, sen funderar jag på att byta ut middagen jämt mot det när Jocke är borta. Men får se.. Ska klara den här veckan först nu.. Men det börjar jag med imorrn bitti, för har redan stoppat i mig mat idag, plus att mamma skickade och frågade om jag och Jocke villa ha semla, för det är trots allt fettisdagen idag, så ja sa jag. Men imorrn, då jävlar.
Skulle ha pluggat idag med, men gör det imorrn. För om en timme ska jag åka och träna först ett boxpass och sen brottning och efter det sova för att jobba från sju till halv fem imorrn.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila en timme innan träningen.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

hej.

nejnej inget sm inte.

men det blir mora. blir det 78 för dig ??

2010-02-16 | 20:51:29
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

haha ne inget sm för min del :P är lite för seriöst för min del.

okej men det är ju jättebra ändå att du lyckats gå ner så mycket, tummen upp för dig. bara du mår bra under viktraserandet också såklart.

jag gick i 72 i helgen. funderar på att gå i 67 i mora lite frustrerande att väga 68/69 och gå i 72 :P

2010-02-17 | 02:26:18
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

ska du på sm ?

2010-02-17 | 20:55:16
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback