Träning

Sitter och har en lugn stund innan jag ska iväg och träna.
När jag slutat jobbet idag så åkte jag till ICA och hämtade ut ett paket med kläder och skor. Men ska skicka tillbaka 4 av 6 saker. Satt inget bra. Så då blev jag inte så mkt fattigare :D haha
Efter det for jag hem och hämtade Solo, sen till mamma och se om Solo var sugen på Ninja, men det var han inte. Hämtade Jennifer innan det förresten, sen när vi vart hos mamma for vi och åt lunch. När jag skjutsat tillbaka henne till hennes jobb så for jag förbi Alexandra och sa hej, hon och Kajsa skulle ner på Mora, de fråga om jag ville följa, men kände att jag inte hade tid. Fick lov att komma hem för att fixa.
Fick i alla fall Liam med mig hem :) Jag sa att han kunde lika gärna följa med mig hem och leka med hunden och katterna så fick hon vara ledig i några timmar.
När jag kom hem så hitta Liam Solo och katterna, då blev det full fart på honom. Så jag satte igång att fixa, det jag gjorde var:

- Sorterade alla skorna och la ut hälften i förrådet (de som används på vintern)
- Hängde ut vinterjackorna och mössor och vantar i förrådet
- Tvättade två maskiner
- Dammsög hela lägenheten (där man kom fram vill säga)
- Städade båda badrummen
- Vek tvätt
- Tömde kattlådan
- Gått med Solo
- Gett Liam mat
- Diskat
- Ställt in den rena disken i skåpen
- Sorterat posten

Och lite mer småsaker.
Känns skönt att ha fått så mkt gjort idag. Då behöver jag bara plugga imorrn och skicka in de sakerna.
Nu ska jag ringa Alexandra och fråga vart de tagit vägen, ska och träna snart ju :D


Sååå fint :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback