Taco och filmkväll :)

Igår hade jag ingen tid till att skriva, var i skolan hela dagen, sen hem till Jennifer och så tog vi en promenad med hundarna. Iväg och tränade tjejerna, sen hem och väntade på älsklingen. Blev inte så mycket mera igår.

Idag gick jag i alla fall upp halv sju, fick lov att duscha håret innan jobbet. Älskling skjutsa mig till jobbet, för han skulle iväg lite. Slutade jobba tolv, då kom han och hämtade mig. For hem, gjorde inte så mkt, Jennifer kom, så for vi iväg och kikade på lite saker. Nu på kvällen blev det tacos med kompisar och lite kubbspelande och en wallanderfilm. De har åkt hem nu och jag sitter med datorn i knät och älskling ligger och kikar på tv :)

De har i alla fall tapetserat klart vårat datarum nu :) Det blev jättefint. Så nu har vi pratat igenom om lite planer med det rummet. Vill inte ställa in en massa skit i rummet nu när det blivit fint. Så ska kika på det lite. Så länge så är vårt kök belamrat med saker. Så får äta i vardagsrummet så länge :)

Nu ska jag mysa med min älskling.


-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

sv: ja men eller hur ! svenska barn i första hand !

2010-04-18 | 10:02:24
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback