Jag lever :D

Ja, jag lever fortfarande, har bara inte haft tid att skriva.
Påsken har vart, var en jätterolig helg med skoteråkning, grillkorvning, badning, festande.
Mer orkar jag inte skriva om helgen. Helt fantastisk var den i alla fall.

Kom hem i söndags kväll. Blev bara att packa upp och så, sen sängen i stort sett.
Det enda problemet var att jag inte kunda sova. Tittade på klockan halv fyra på morgonen,
sen måste jag ha somnat.
Igår vaknade jag vid halv tio sen, var inte så pigg, men gick upp. Dagen gick åt till allt möjligt med wasacupen och anmälningar m.m.

Idag gick jag upp halv åtta och tränade mage, sen var jag ut och sprang. Måste bli i form tills helgen då jag har planer på att vinna wasacupen i år igen.
Resten av dagen gick åt till att fixa anmälningar, handla lite och städa. Jockes mamma och syskon kom förbi på besök en vända oxå. Tränade brottning på kvällen, har nyss duschat mig själv och Solo, och borstat Solo. Så nu är han så fin så.

Nu ska jag se färdigt på DHW och sen cougar town. Och vänta på Jocke, han har vart på hockey med Busk och Pettan. Leksand vann på förlägning :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback