090922 - Tisdag -

Jaja, nu var det dags för ännu en dag då. Jippie, eller inte. Mycket som ska göras idag.

Vaknade för en timme sen, inte roligt, är så trött på morgonen nu för tiden. Men men, bara göra det bästa av det. Nu snart ska jag äta frukost för att sedan bege mig till skolan för att träffa gruppen och plugga lite.

Sedan bär det nog av till arbetsförmedlingen. Jag ska se om jag får börja stämpla fast jag går i skolan, men jag jobbar ju samtidigt och pluggar på distans. Det har vart så lite jobb den här månaden så jag har ont i magen över hur min ekonomi ser ut nästa månad.
Men får en fin lön den här månaden tror jag, så får försöka spara lite.
Men det känns som det är så mycket x-tra utgifter som ska ut just nu, det är bilen som ska lagas, vi ska köpa tvätt och diskmaskin, och sen ska Jockes jakt betalas, det blir några tusen x-tra.

Igår tränade jag i alla fall och det var skönt. Känns verkligen att jag börjar ta i igen och börjar komma tillbaka lite sakta och säkert. =)

Dagens att göra är i alla fall:

* Diska
* Plugga
* Skola
* Arbetsförmedlingen
* Träna
* Laga mat
* Tömma kattlådan
* Handla

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback