090901 - 21 år -

Idag blir jag 21 år. Jippie, ett år närmare pensionen. haha. Vaknade vid nio imorse, hoppade upp ur sängen och in i duschen, sen var klockan halv tio och jag skulle gå. Skulle ju träffa studigruppen i skolan klockan tio och gå igenom gruppuppgiften som vi skulle ha gjort. Jag och en till hade gjort den, för de andra hade ingen bok. Hade inte jag heller, men tog mammas som det stog mycket i och sen sökte jag på internet så jag fick den gjord. Var där till klockan tolv, sen gick jag på ICA för då hade min bok kommit, så har hämtat ut den nu oxå. Skönt, kom även lite vanliga böcker som jag ska läsa. Så nu har jag att göra ett tag framöver. :)
Kom nyss hem och då satte jag mig framför teven med lite marängtårta som frukost. Fyller man år får man väl äta sånt till frukost? Eller?
Har nyss pratar med Helena så ska dit och vara barnvakt kanske på torsdag eftermiddag. Blir bra det.
Nej, nu ska jag göra ngt annat, vad vet jag inte. Men ngt annat än att sitta här i alla fall.

Har en stressfaktor som ropar högt just nu. Känner mig så stressad hela tiden, känns som jag har hur mkt som helst som ska göras och ändå inget. Det är jobbigt det för känner mig helt slut hela tiden alltså. Jaja, märks vart det bär av.. :/

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback