091129 - Söndagsmys -

Idag är det söndag, har vart en trevlig sådan. Milena och Björne blev kvar här inatt. Vi fyra skulle dela plats i sängen, för får inte ner gästsängen just nu. Jag och Milena gick och lade oss vid ett, vid halv sju vaknade vi och då hade inte Jocke och Björne kommit än. Det visade sig att dom två hade somnat i soffan. haha. Så vid halv sju kom dom och siv i sängen en vända, vid tio gick vi upp. Åt frukost, sedan fortsatte vi packade, har i stort sett packat allting nu. Skönt. Fattar inte hur mycket saker man har egentligen. :S Men men, det behövs. Vid tre gick vi och åt, sedan blev det att gå nere på Mora och kolla på skyltsöndagen, tråkigt utan snö, annars mysigt. Kom därifrån med 3 tröjor till mig och två julklappar. Fick även veta en sak jag ska köpa till Jocke i julklapp.:D Sedan gick vi hem, har sett på andra Harry Potter filmen nu, ska sätta på den tredje strax.
Nu är jag trött, vill bara sova och sen börja flytta. Men ska sova två nätter till i denna lägenhet, men sedan är det i den nya lägenheten. LÄNGTAR!!

-Annelie♥Jocke-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback