090528 - Torsdag -

Igår bakade jag bullar efter jobbet för skulle bjuda klassen jag jobbar i eftersom det är min sista dag imorrn. Bakade även scones som jag och älks mumsade i oss på kvällen. =) Det var gott. Blev inte så mkt mer än det, lr jo, jag handlade ett bord till balkongen och lite småsaker som fattades i lägenheten. Inte mkt kvar nu innan den är så fin som jag vill ha den. =)

Idag jobbade jag till klockan två, for hem till mamma och hämtade Solo, sen hem och satte mig på balkongen, men det är synd att de inte är ngn riktig värme i luften än. Vid halv fem hämtade Jocke som sen skjutsade hem mig. Så åkte han och Solo till Bynn för han ska till tandläkaren imorrn, men jag tar bussen dit när jag slutat imorrn. När han åkt så satte jag igång och diskade, bäddade sängen, städade vardagsrummet och sen satte jag mig på balkongen igen med lite jordgubbar. =) Nu sitter jag här. Vet inte vad jag ska göra resten av tiden.. Vid åtta tänkte jag träna lite i alla fall. Sedan ta en dusch och efter de sova i tid för en gångs skull. Har sovit dåligt den här veckan eftersom jag lyckades bränna mig i solen i måndags. Ska även packa lite tills imorrn, träningskläderna måste med, för jag och älsk ska ut och springa när jag kmr till Bynn. =)

Är i alla fall ganska glad att jobbet slutar imorrn, det är fan jobbigt med dom där barnen vissa dagar.. Men andra dagar är de skitkul. Men nu ska jag vara på Macken hela sommaren utom tre veckor, då jag ska vara ledig en med älsk och jobba på fritids de andra två. Löneförhöjning har jag fått oxå. =) hehe.

Nej, nu ska jag läsa lite andra bloggar och sen se vad som händer. =)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback