090517 - Söndag -

Gud vad fort helgen har gått alltså. Igår gjorde jag inte så mkt, var och kika lite snabbt på Jocke när han spela innebandy, det gick sådär för dem, de kom 5:a av 9 lag. Så var verkligen ett medellag =P... Haha.
Var även på djurmagasinet och fick en hundbur av Jocke till Solo. Han ska sitta i den när vi åker bil och sen är det hans nya sovplats, han verkade då tycka om den. =)
Jocke kom hem vid sex igår och då åt han mat och sen packa vi och for till Bynn. Kollade på melodifestivalen, var roligt. Fast Jocke la sig vid elva då han var helt slut efter att ha spelat hela dagen. Men jag tyckte Norge som vann var väldigt bra. =) Trodde Sverige skulle placera sig bättre, men men..

Idag gick vi upp vid halv tio, åt lite frukost och tog det lugnt. Sedan for vi ner på Bynn och handla lite glass och saker vi skulle ha till grillningen. Ska grilla med hans mamma idag. Ska bli gott. =)
Sedan for vi tillbaka till Rot och gick och hälsa på hans mormor, var där en stund. Efter det blev det lite kubbspelandes och så. Nu sitter jag här, vi har börjat grilla, lr ja, Göran har börjat =P..
Ska väl äta lite och sen kommer Jockes syskon och Fredrik hem, då ska vi spela lite kubb och så innan jag och Jocke far till Mora för att sova där inatt.

A.Rosenson <3 J.Åsberg

//A

Kommentarer
emelie säger:

att ni inte tog med skivan då

2009-05-17 | 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback