090513 - Kväll -

Nu är det onsdag kväll. imorrn ska jag jobba. Ska bli skönt. Ska bli roligt att höra om barnen haft roligt på sin praktik. Fyra stycken har även vart i Sthlm på Skansen eftersom de är med i Friends, hoppas dom hade det roligt. =) Jag vet inte om jag får vara kvar på jobbet nästa vecka, jag hoppas det. Vad de sagt så vill de ha kvar mig, men rektorn vet inte om de har råd med att ha mig kvar med alla nedskärningar och denna lågkonjuktur. Fast å andra sidan så har ju skolan aldrig råd med att sätta in resurser där det behövs och så... Men men, märks vad de säger imorrn.

Nej, nu ska jag och älskling mysa ner oss i soffan och dricka lite the och se på lite desperate housewifes. Ja, jocke har blivit fast i den serien med när han fick se från början, så nu får jag inte kolla utan honom. xD


So long mother fucker!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback