090512 - Ledig -

Vi börjar med måndagen då:

Jag jobbade från åtta till två, sen direkt efter det for jag på ICA och handlade lite mat och frukost som fattades. Sedan skjutsade jag hem mamma och sen for jag hem och tog fram träningskläderna för att sedan gå till Synsam och kolla min syn, då det visade sig att jag missat tiden och skrivit upp fel. Snacka om pinsamt, men men, sånt som händer. Fick en ny tid i alla fall. Sedan gick jag hem och bytte om och satte mig i bilen till mamma och var ut och sprang med henne. Kom före henne och slog min tid med en min! Det blir bra det här. hehe. Sedan var jag hem och då hade älskling lagat mat. Så jag slängde mig in i duschen och sen satte jag mig och åt. Strax efter det kommer Ronja och hämtar mig och vi for på hundkurs. Var riktigt roligt.
Fick lära oss hur vi ska prata med hundarna och sen fick vi läxa på att träna att träna på allting vi gjorde.

Idag i alla fall så gick jag upp vid tio, klädde på mig och gick ut med Solo. Nu sitter jag här och gruvar mig för allting jag ska göra. Är ju ledig idag och imorrn, men tkr inte om det, blir så rastlös. Men det som ska göras idag är i alla fall att vika tvätt, dammsuga, städa badrummet, och sen ska jag på synundersökning klockan ett och sen blir det att springa med mamma vid tre. Efter det lär det väl bli hem och duscha för att sedan laga mat till mig och älsk.

palla skriva ngt mera.

Du suger stort. Är så jävla less på dig så det är fan inte sant!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback