090313 - Fredagen den 13:e -

Ja, idag är det fredag.. Igår kom Jocke och vi käka lite och sen somna jag i sängen =P... Jocke kika på hockey och så.. Sen vakna jag till. Då värmde vi lite baguetter i ugnen och sen sov vi.

Idag har jag jobbat, sen kom jag hem vid tolv och däcka i soffan, halvsov till typ fyra då telefonen ringde. Var Tommy som berätta att han slutade nyss och att han skulle käka och sen kommer han till mig =). Han skulle ringa när han var i Mora så ska jag möta upp honom..

Imorrn blir det jobb och likadant på söndag, men blir pengar i alla fall.. Sedan ska jag jobba hela veckan och nästa lördag, så nästa söndag är jag ledig igen.. Men funderar på om jag ska vara ledig på lördagen oxå.. Nu när jag blivit av med lägenheten så vill jag liksom vara ledig ngn gång.. Känns som att jag bara jobbar och jobbar...


// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback