090613 - Lördag -

Orkar inte skriva allt jag gjort dem dagar jag inte uppdaterat. Men om vi säger det så här. jobb, jobb, crusing, sova.. Så har det typ sett ut. Och även idag har jag jobbat. Skutade halv fyra, åkte och hämtade husnyckeln som Jocke hade, han jobba med idag och vi visste inte vem som sluta först, så då fick han ta den. Nu så sitter jag hemma och ska snart lägga mig i soffan tills älsk ringer och vill bli hämtad. Efter det blir det nog bara film och lite mys ikväll. Ska även jobba imorrn, så orkar inte göra ngt mera. Men det gör inget, för imorrn är sista dagen jag jobba xD Sen är jag ledig en hel vecka med min älskling. då ska vi göra ganska mkt. Det ska byggas sängskåp, köpa lite fler blommor, sätta upp tavlor. Och sen om det är fint väder så ska vi nog till leksand sommarland =) Min bror fråga om vi ville till kupolen ngn dag, så kanske ska dit oxå. Sen på midsommar så ska vi vara i Bynn och grilla med Jockes syster och hennes pojkvän. Kanske går till Sara där det kommer vara några stycken och hälsar på med. =)

Kommer även komma upp kort på min lägenhet inom en snar framtid, har inte velat lägga upp några kort förrän det i stort sett är klart, men det ska nog vara klart lagom till midsommar. =)

Grattis till studenten Fia, har velat vara där, men hoppas du haft det roligt. =) Älskar och Saknar dig. Kan inte Du och Daniel komma till midsommar då? =)

// A

Kommentarer
Fia säger:

hej, vi får prata om det där med midsommaren. du kan väll höra av dej när man kan nå dej via telefonen.. ?

2009-06-14 | 14:07:23
Helene säger:

Ingen aning vad han hette :p Jaa blev riktigt fint där nere :) Ska du ner te campingen på midsommardagen? :)

2009-06-14 | 22:19:54
Bloggadress: http://helenesarnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback