090125 - Gårdagen & Dagens Händelser -

Igår så åkte jag till Mora då, hamna i Färnäs på förfest, skitroligt. Sedan blev det Wasa, jag ville först inte dit för tycker det är ett fjortisställe, men jag belv nerröstad så följde väl med dit då =) Vilket jag inte ångrar, träffade skitmkt roligt folk man inte sett på ett tag. Hade skitroligt faktiskt, fast i Färnäs blev jag kanske lite för full, men jag kommer ihåg allt i alla fall. Men nyktra till lagom till Wasa. Är fan pinsamt att vara för full. Men jag klarade mig fint. Var den roligaste kvällen jag haft på länge, kunde verkligen slappna av, pratade inte om dig, tänkte inte på dej överhuvudtaget. Var faktiskt riktigt befriande..

Kom hem vid halv tre tror jag, fick sms av en kompis som tyckte han och hans kompisar skulle komma på efterfest, jag svarade ja, men tror jag han somna innan de kom =D haha. Vaknade med sprängande huvudvärk vid nio, men är ju självförvållat, klädde på mig, efter att jag fräschat till mig lite, gick till sporthallen där det var dalaserie i brottning, så jag blev domare. Bakfull och eländig, men klarade det bra. haha. Gick hem därifrån vid ett. Gick hem, då hjälpte Monika mig att starta fin volvon =P Så nu hoppas vi den startar fint imorrn bitti. Hann sedan in och byta till torra kläder, har snöat ganska mkt, så vart blöt att gå runt i snön. Käkde en macka och sedan gick jag till jobbet. Jobba från halv tre till tio. Så kom nyss hem.

Jobbar nu i 13 dagar framåt innan jag kanske är ledig igen, men är pengar i alla fall. Så nu ska jag väl fixa lite, sedan krypa ner i sängen.



Vrf utsätter jag mig själv för de sakerna som jag gör,
går igenom bilder,
ibland har jag lust att radera allt som har med dig att göra,
men vet att jag kommer ångra mig.
Hoppas på sömn inatt,
behöver energin känner jag.
Kan bara hoppas på att du en morgon vaknar upp och inser att det är Du & Jag som hör ihop.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback