090122 - Hmm -

Ringde vårdcentralen idag då, de ringde upp och jag sa att jag inte kunde sova på nätterna. Han som ringde frågade om jag visste vrf jag inte kunde sova. Och jag svarade att det kunde ligga lite i allting som hänt och så förklarade jag lite. Det fanns inga tider och det spelade ingen roll om jag träffade en läkare lr inte, för läkaren skulle bara säga samma sak som han sa till mig i telefon. Att jag skulle träffa och prata med ngn. Så jag fick en tid på onsdag, då jag skulle träffa en och prata. Så får väl se vad det blir av det här. Jag vill bara sova en hel natt igen. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist. :S


Drömde inatt igen, som vanligt..
Vrf ska jag drömma om dig?
Kan inte drömmarna ta slut snart?
Önskar bara att du kunde komma och säga att allt kmr bli bra.
Att mina drömmar talar sanning med allting.
I drömmarna är vi tillsammans igen,
önskar det kunde vara verklighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback