091205 - Fränt -

Gjorde det här idag:

Det nya systemet för numerologi är ett av de system som nutida numerologer använder för att finna primärtalet för ett namn, dvs det tal som kan säga någonting om personligheten hos namnets bärare.

Mitt resultat:

Siffran Fem:
I din närvaro har man aldrig tråkigt. Du är utåtriktad, livlig, rolig och mycket nöjeslysten. Du gillar spänning och avskyr rutinmässiga och monotona saker. Blir det tråkigt i en relation eller på arbetet livar du gärna upp stämningen.

Kanske borde du lugna ner dig lite ibland för att inte verka alltför okontrollerad. Det måste ju faktiskt vara trist ibland för att man ska kunna känna att något är roligt. Du är rädd för att bli lurad och det beror nog på att du har lite problem med självförtroendet. Det kan ju också orsakas av att de omkring dig är så vana vid ditt skämtsamma sätt och tror att du alltid är beredd på skojigheter. Visa att du kan vara seriös.

Du faller för personer som är lika nöjeslystna som du och som har glimten i ögat. I ett förhållande kan du känna dig lite rädd för att bli lämnad eftersom ditt dåliga självförtroende lyser igenom även här.

Femmor regeras av Merkurius och dina färger är ljusa, t. ex ljusgrått och ljusblått.

Stämmer det mamma?

Och Jockes resultat:

Du är en person med stark intuition som har en naturlig ådra för artisteri och kreativa arbeten. Problem med att hitta vänner har du inte då du är en vänlig, hjälpsam och fredlig person som är lätt att tycka om. Du älskar att ha mycket folk omkring dig och det är hos dig de roligaste festerna äger rum. Du avskyr att vara ensam. Ännu en positiv egenskap hos dig är att du har lätt för att känna medlidande. Detta kommer kanske att leda till att du i framtiden engagerar dig i humanitära frågor.

Trots uppskattningen du får från vännerna har du det lite svårt med självkänslan och självförtroendet. Ibland kan det hända att du hittar på små vita lögner för att dölja dessa. Du har även svårt att fatta beslut och sedan hålla dig till dem.

När det gäller kärlek är du den som drömmer om den eviga förälskelsen. I val av partner gör det ingenting om denne/denna har samma intressen för det konstnärliga som du men han/hon får absolut inte vara en soffpotatis.

Tvåor regeras av månen och färgerna som passar dem bäst är olika gröna nyanser, naturfärgat och vitt.

Nu har vi i alla fall flyttat då. Gjorde det i tisdags, men har ju haft fullt upp sedan dess. Men lägenheten blev tipp topp igär kväll, då jag var vaken och gjorde de sista sakerna.
Riktigt fint blev det, tavlor och kort uppsatta, julpyntet klart och jag har alla mina kläder i min walk-in-closet och mina skor i ett annat :D Kan inte bli bättre. Tror Jocke trivs lika bra för han fick sitt datarum med alla hans prylar i.
Så det är vad veckan gått till, förutom att jag fick lov att ta paus och göra färdigt min hemtenta och så. Sedan blev jag förkyld mitt i allt också, men har börjat piggna på mig. Är lik mamma på det sättet, spelar ingen roll hur sjuk hon är, hon gör det hon ska i alla fall. Är lite sådan jag med. Jocke brukar i alla fall säga det ibland, gud var lik du är din mamma. haha. Men då kan hon i alla fall inte klaga på mitt sätt, för då klagar hon på sig själv med. Tänk på det mamma. :)
Idag gick vi upp i tid, eller jag i alla fall. Duschade och fixade lite.
Gick sedan till Milena och Conny, åkte med dem ner på Mora, fick lov att handla en ny hårborste och dom skulle ändå ner, så passa på att lifta med dem. Var även till mamma och hämtade min cykel, behöver ha den på måndag, ska bli skönt att cykla lite i detta vädret, är mysigt på något sätt. Så länge jag inte ramlar och slår ihjäl mig.
Ska snart byta lite kläder och sminka mig lite, lite folk som kommer ikväll och så ska vi äta tacos och mysa på lite. :D Milena skulle även ta med sig nintendo wii, så vi kan sjunga och dansa lite :D


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback